Friday, September 04, 2009

'Onion News Network'


Two Bangladeshi newspapers have apologised after publishing an article taken from a satirical US website which claimed the moon landings were faked.

... The story was published on the Onion's website on Monday and on Wednesday, the Daily Manab Zamin translated it into Bengali, attributing it to the Onion News Network in Lebanon, Ohio. It then ran in New Nation on Thursday.

Both papers, the Beeb assures us, "have now apologised to their readers for not checking the story."


Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home